10. 01. 2017.

Rose Gold | MOTD


Bok! Kao što sam obećala jučer na Instagramu, evo MOTD-a! :)


Rijetko kada iz Kiko-a odem samo sa dvije stvari, ali kada je jedna od njih ovako dobra...
Ipak, neću puno o glavnoj zvijezdi pošto je ona tema idućeg posta, ali ću samo reći da je nijansa ove olovke prekrasna. Decentna, a efektna. Može proći i za posao i za izlazak.

Match made in heaven - Kiko olovka i Sleek Rose Gold rumenilo (recenzija).

Jednostavno sam ju namaljala preko cijelih kapaka te dodala neke prijelazne nijanse sjenila. U unutarnjem kutu te na obrazima se nalazi MUR Vivid Baked Golden Lights. 

Također, na obrvama mi je još jedan novitet, a to je Freedom pomada. Presretna sam što je dostojna zamjena ABH pomadi, a ovako na slikama rekla bih da nisam ništa u rutini mijenjala.

Sve korištene proizvode možete pronaći na dnu posta.












LICE
MAYBELLINE Baby skin primjer
CANMAKE Perfect Serum BB 01 Light  recenzija
BOURJOIS Healthy mix korektor
MAKEUP REVOLUTION The matte blush Nude  recenzija
MAKEUP REVOLUTION Vivid Baked highlighter Golden Lights recenzija

OBRVE
FREEDOM MAKEUP pomada Medium brown

OČI
KIKO Lasting precision automatic eyeliner and khol 02 iduća recenzija!
CATRICE 970 Peachahontas sjenilo
ZOEVA Caramel Melange (Wax Paper, Universal Delight)
MAYBELLINE Lash sensational maskara


USNE
COLOURPOP Lippie Stix She Bad (+obrubljene Pillow Talk-om ispod) recenzija


Kako ste našminkane danas?


Rebecca

1 komentar:

  1. Sviđa mi se ovaj look :) Ja nosim nešto slično danas, samo u kutovima sam dodala tamnije nijanse malo :) Lajkam!

    OdgovoriIzbriši