25. 12. 2016.

Dekorativa (Black Friday, Beautybay, ColourPop, Zoeva, Pink Panda, Bipa) | NEW IN


Za početak, želim sretan i blagoslovljen Božić svim čitateljima koji ga slave. Za ovaj božićni post sam odabrala temu koja mi se činila prikladna, a to je New in.

Naravno, nisu se sve ove stvari našle pod mojim borom, već su se nakupile u posljednje vrijeme. Nešto sam uspjela uloviti na sniženjima za Black Friday, nešto je naručeno sa Pink Pande, a ponešto je i iz naših drogerija. Kako ne pišem New in postove na mjesečnoj bazi, neki su proizvodi već i recenzirani pa ću za takve linkati post.


Svakako najdraži ulov mi je Zoeva Caramel Melange paletica sjenila. Na ovoj slici je već dva puta korištena pa se odmah i vidi za kojim nijansama ću posezati. Nevjerojatno putrasta tekstura i predivne nijanse. Sigurno ćete još čitati o njoj.

Kupila sam ju na Black Friday sale-u na 20% popusta, a naručila na najbližu poštu u Sloveniju te sam tako poštarinu platila 5 eura umjesto 18 i produžila u đir do Trsta.


Na Beautybay-u su na Black Friday određeni brendovi bili sniženi, Milani i Coloured Raine za 30%.

Milani Bella Eyes Gel Powder sjenilo sam  odabrala zato što mi je nedostajala baš ovakva nijansa za prijelaz, ali nisam potpuno oduševljena njime.


Coloured Raine ima prekrasne nijanse u svom asortimanu, a Fame mi je bio instant crush. Ujedno i moj prvi metalik tekući ruž. Redovna cijena mu je 19.30 eura.


U posljednjem postu možete čitati o ColourPop proizvodima, tu su se našli Lippie Stix i još dvije nijanse Ultra Matte ruževa.


Dočekala sam i 11-icu od Golden Rose tekućih ruževa, a sada ganjam nove nijanse. Cijena mu je 40 kuna.


Kupila sam još jednu Bipa olovku u nijansi Wood. Savršena mi je za gotovo svaki nude ruž ili lagano mijenjanje podtona preblijedih ruževa. Cijena joj iznosi 15 kuna.


Mislim da otkako je bloga, niti jedan New in post nije prošao bez Maybelline Lash Sensational maskare, a neće ni ovaj.


Moja ABH pomada se pretvorila u kamen pa sam ju odlučila zamijeniti hvaljenom Freedom pomadom za obrve. Odabrala sam istu nijansu, Medium Brown i nisam pogriješila.

Uz nju sam odlučila naručiti i Eyelure brow duo kistić pošto mi se stari Ardell počeo raspadati no ispada da je mrvicu predebeo.


Od alata, u Bipi sam si uzela ove spužvice koje koristim za blendanje korektora ispod očiju, a sa Pink Pande sam naručila Jessup 15-djelni set kistića koji je već recenziran ovdje. Na slici možete vidjeti kojom brzinom propadaju. Udubine nastaju istresanjem viška proizvoda.


MUR Vivid Baked highlighter u nijansi Golden Lights je također već spomenut na blogu pa dojmove možete pročitati ovdje.


Na eBay-u sam naručila još dva para trepavica pošto me do sada razočarao samo jedan od mnogih naručenih.


Spomenuti đir do Trsta nije mogao proći bez posjete Kiko dućanu. Sva sreća iz njega sam uspjela izaći samo s ovom olovkom i lakom za nokte. Kiko Lasting Precision olovka je u rose gold nijansi i zbilja posebna, očekujte look s njome :) Cijena joj iznosi nekih 7 eura.


Od cijele Catrice Kaviar Gauche kolekcije, najzanimljivije mi je bilo ovo sjenilo/tuš. Recenziju možete škicnuti ovdje.


Iako ostajem vjerna nude tonovima lakova, zaintrigirao me ovaj Kiko off crveni lak. Ispada da mu je konzistencija koma i da su mu potrebna 3 sloja! Catrice Luxury Nudes u nijansi Generation WhYte je standardno dobar. Još jedno razočaranje je Wet n Wild Yo Soy koji je isto prerijedak.


U Bipi sam pronašla Extra Vergine spužvicu za lice. Uskoro ću baciti svoju konjac spužvicu i baciti se na isprobavanje ove.


Dok sam obilazila Bipine police, uočila sam hvaljenu Loreal Pure Clay Exfo masku na akciji i što sam drugo mogla nego isprobati ju. Ovih dana ću se intenzivno pozabaviti njome kako bi mogli čitati moje utiske.


Ponovila sam kupnju ovoga roll on dezića. Neutro Roberts je prekrasnog mirisa, a uz to ne sadrži antiperspirante, alkohol, alumijske soli i parabene. Nešto je skuplji u ostalim drogerijama, ali u DM-u  mu cijena iznosi 22 kune.


Već je prošlo duže vrijeme od posljednjeg posjeta frizerki pa sam odlučila isprobati Crazy Colour boje za kosu. U Diviani sam odabrala nijansu Graphite te ju platila 54 kune. Za moju kosu nije učinila ništa! Isprobala sam ljubičaste šampone koji ostave više traga na kosi od ove boje.


To bi bilo to. Osim dekorative, ubacila sam i nekoliko padobranaca za koje nisam znala gdje bi ih inače strpala.

Što ste vi kupovali u posljednje vrijeme?



Rebecca

2 komentara:

  1. slinim!! divan,divan new in! zoeva paletica je prekokrasna! <3
    ja mislim da ću new in preskočiti jer bih 3 dana imala šta slikati i tipkati (netko je malo preĆerao :D )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zoeva je top <3 Hahaha sta toliko da ces preskociti? A ja sam odlucila odvojiti azijsku preparativu, ali kronicno nemam vremena u posljednje vrijeme, ne stignem iscitati recenzije da bi narucila ostale potrepstine!

      Izbriši