15. 10. 2016.

SKINFOOD Black Sugar Strawberry Mask Wash Off | RECENZIJA


Bok! Nakon uvoda u korejsku kozmetiku sa prošlim New In postom, na redu je da se detaljnije pozabavim sa proizvodima koje sam spomenula.


Kako je ova maska (piling) bila prvo što sam naručila, krenimo s njome :)

Inače, Skinfood je korejski brend koji se bazira na sastojcima iz hrane. Razvili su linije proizvoda koji se baziraju na brazilskom crnom šećeru, organski uzgojenoj rajčici, krastavcima, francuskom grožđu, kraljevskom medu...

''Ti si ono što jedeš. Zdrava koža počinje sa zdravom hranom.''


Naručila sam ju sa eBay-a po cijeni od 9.33 $, a dolazi u plastičnoj posudi koja sadrži 100 grama proizvoda koji nalikuje na gusti džem.

Nekima će možda smetati to što se proizvod mora vaditi prstima, ali ja nemam problema s time jer masku ionako koristim nakon detaljnog čišćenja lica, a time i prstiju. Uvijek se može vaditi nekom špatulicom. Osim toga, ambalaža je super, čvrsta i lijepog dizajna.

Sastojci
Caprylic/Capric Triglyceride, Sucrose, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Cetyl Ethylhexanoate, Stearalkonium Hectorite, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Lanolin, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil, Fragaria Vesca (Strawberry) Seed, Sorbitan Laurate, Fragaria Ananassa (Strawberry) Seed Oil, Water, BHT, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Caramel, CI 17290, CI 17986, Parfum


Zvijezde ovog sastava su brazilski crni šećer i ulje koštica jagoda.

Šećer je odličan izbor za mehanički piling, lagano se topi na mokroj koži i jako je djelotvoran u uklanjanju perutanja kod suhe kože bez da ju iritira.

Ulje koštica jagoda je odlično u anti age njezi. Pomaže popraviti barijeru kože, zaglađuje ju. Ulje je bogato i poznato je kao suho ulje baš kao i ulje šipka, a upija se i brže nego ono. Nakon korištenja vam na koži ostaje i fin miris.

Osim toga, glicerin koji je visoko na popisu sastojaka također pomaže elastičnosti i barijeri kože te ju vlaži.


Koristi se tako da se nanese na svježe oprano vlažno lice, izbjegavajući područje oko očiju. Maska se pusti da odstoji 10 do 15 minuta te se zatim ispere lagano pilingirajući lice zrncima šećera i košticama jagoda. Preporuča se koristiti jednom tjedno.


Moram priznati da ova maska radi ono što Skinfood obećava. Zrnca rade blagi, a opet efektivan piling te ostavljaju kožu glatkom. Uz to lice nije isušeno, već nahranjeno što se vjerojatno može pripisati ulju koštica jagoda.

Koristim ga nekad jednom, a nekad dva puta tjedno, ovisno o potrebama svoje kože. Nakon pilinga imam osjećaj da sam ju resetirala i da prodiše. Ponekad preskočim držanje maske na licu i odmah napravim piling. Jedina je razlika u tome što kada maska odstoji, zrnca se mrvicu rastope pa je piling manje abrazivan.

Iako ništa revolucionarno, drago mi je da sam odabrala ovaj piling. Prije njega sam koristila Olivalov s uljem smilja i košticama marelice koji nije svoj posao obavljao ni približno dobro. To posebno primjećujem sada kada znam bolje :D Da ne govorim o tome da su mu zrnca bila dosta oštra iako su sitna.

Jedino što ovoj maski s vremenom zamjeram je to što mi je miris postao malo težak. Ima jak miris jagoda, blago sintetički. Imajte na umu ako ste osjetljivog nosa.

Mislim da ću kada potrošim Black Sugar Strawberry Mask Wash Off naručiti Rice Mask Wash Off čisto da isprobam još varijacija. Vidjela sam da postoji još i maska samo sa crnim šećerom te verzija sa bjelanjkom.


Jeste li isprobali nešto od Skinfood-a?


Rebecca

2 komentara:

  1. Ja imam originalnu Black Sugar verziju, miriše mi lagano na karamelu, ništa prejako i baš sam zadovoljna pilingom :D Još sam uzela onu veću verziju od 210 g, drago mi je da jesam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh imam osjećaj da bi mi taj miris bolje legao :) Nisam ni znala da postoje veće!

      Izbriši