15. 08. 2016.

LA RICHE Directions - Silver | RECENZIJA


Bok cure. Za danas sam pripremila recenziju jednog srebrnog tonera. Ako ste plavuša, načulite uši :)


Ne znam za vas, ali ja kada sam plava, nikada mi nije dovoljno. Kako bi sačuvala svoje vlasi na glavi od dodatnog posvjetljivanja, igram se tonerima. Obožavam hladne tonove na kosi pa sam se odlučila igrati kosom i između posjeta frizeru.

Sa La Riche bojama imam iskustva iz vremena kada sam se bojala u rozo (kako je to izgledalo možete škicnuti tu). To su semi-permanent boje za kosu koje se nanose na izbjeljenju kosu. Na prirodnoj kosi ili nemaju učinka ili je on jako slab i brzo nestaje. Na kutiji piše da je ovo conditioning hair colour.

Ove boje/toner nabavljam na Ebayu, od UK sellera. Cijena im se kreće oko 4 funte, a dolaze u količini od 88 ml. Teglica tonera mi je dovoljna za dva nanošenja.

Sastojci: Aqua (Pure), Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium, Methosulfate (and) Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Citric Acid, Methylparaben, Cl60730, HC Yellow 4, Basic Blue 99, Cl42090.


La Riche savjetuje da kosu prvo operete pH neutralnim šamponom i osušite ju ručnikom.

Kako ga nanosim?
Totalno opušteno, kao da nanosim masku na kosu. Obožavam to što s ovim proizvodom nema straha od toga da ću biti na fleke ili tako što. Jednostavno sve dobro utrljam i pustim da stoji oko sat vremena kako bi mu učinak bio što izraženiji i dugotrajniji. Ako imate vremena, možete i duže pošto se ne morate bojati da će vam izgoriti kosu.

Također vas savjetuju da proizvod nanosite rukavicama. Kod boja je to zaista bitno! Jako se teško ispiru sa kože, a nešto lakše sa kupaonice. Kod ovog tonera nema straha, u potpunosti se ispire s ruku.

Iako navode da iza ispiranja tonera ne morate nanositi regenerator, mojoj kosi je potrebno još mrvicu njege pa ipak to učinim.

Mokra kosa nakon ispiranja tonera

Efekt na mojoj kosi nije potpuno srebrni jer imam jako puno pramenova različitih dubina, ali na onim najsvjetlijima je vidljiv srebrno plavi odsjaj (plavi možete izbjeći kraćim držanjem tonera). Sveukupni dojam je pepeljasto plava kosa. Kao i kod svakog tonera, efekt blijedi svakim pranjem, prvo nestane plavičasti ton, a zatim kosa gubi hladni odsjaj i vraća se prvobitnom stanju (kod mene je to za oko 2 tjedna jer perem kosu svaka 2 dana). Ništa revolucionarno duže mi ne drže ni toneri koje mi stavi frizerka nakon blajhanja.

Iako La Riche u svojoj ponudi ima i nešto pastelnih nijansi, zanimljivo je da se sve ove boje mogu razblažiti regeneratorom za kosu tako što ga prije nanošenja umutite s bojom. Jednom mi je ostalo manje od pola kantice Silvera pa sam uz dodatak regeneratora uspjela prekriti cijelu kosu, a efekt je bio vidljiv.

U međuvremenu sam naišla i na odličan ljubičasti šampon koji tonira kosu i održava ju hladnom pa bi i o tome uskoro mogli čitati.


Volite li više tople ili hladne plave kose? Čime održavate svoju boju?


Rebecca

Nema komentara:

Objavi komentar