31. 07. 2016.

GOLDEN ROSE tekući ruž (kissproof) | RECENZIJA


Bok! Danas vam predstavljam jedan odličan, a pristupačan ruž. Nažalost u mom gradu trenutno nisu dostupne sve (zanimljive mi) nijanse pa ću to napraviti na temelju nijanse 12.

Cijena: 44.99 kn
Količina: 5.5 ml

Golden Rose:
Savršen dugotrajan tekući mat ruž s potpunim prekrivanjem bez razmazivanja. Na usnama se održava satima bez osjećaja težine i bez sušenja.
Obogaćen vitaminom E i uljem avokada ostavlja vaše usne mekima, elastičnima i bez osjećaja ljepljivosti. Jednostavno prekriva usne svojom kremastom i glatkom teksturom pomoću fleksibilnog aplikatora.
Nakon nanošenja držite usne razdvojenima nekoliko minuta radi postizanja punog efekta. Lako se uklanja pomoću dvofaznog sredstva za skidanje šminke.

Do nedavno ste u Rijeci mogli pronaći samo 3 nijanse ovoga ruža, sada je ponuda već nešto veća, a nadam se da planiraju ponuditi i čitavu kolekciju. Malo su se iskupili s time što ruževe možete ugrabiti na 20% popusta.


Ovaj tekući ruž dolazi u debeljuškastoj plastičnoj tubici sa spužvastim aplikatorom s kojim je moguće precizno nanijeti proizvod. Na vanjskoj kutiji su svi potrebni podatci te sastav. Aplikator je pristojne veličine te plosnat. Na njemu ostane dovoljno proizvoda za prekriti čitave usne.


Ovaj ruž sam odmah odlučila uzeti jer sam vidjela shimmer u njemu i pomislila da je metalik . Te sitne (zlatne) čestice su nažalost jedva vidljive na usnama, eventualno izbliza. Boja je recimo burgundija. Ujedno je i najtamniji u kolekciji.

Kao što vidite na sljedećoj slici, ova nijansa ima malu manu. Sklona je nejednakom nanošenju, ali lako se da popraviti nanosom mrvicu debljeg sloja. Definitivno preporučam mrvicu bogatiji nanos umjesto nanošenja dva sloja, zato što mi se drugi baš teže hvatao za prvi.

Kako sam pročitala već nekoliko recenzija, uvidjela sam da je to problem ove nijanse. I pri  swatchanju u dućanu nije bilo problema s drugim bojama.

Deblji i tanji sloj ruža.
Tekući ruž se pri nanošenju suši nakon minutu do dvije. Ako tokom dana prislonite usnice jednu uz drugu, osjećati ćete kako se lagano lijepe. Meni to ne smeta i smatram ga jako ugodnim na usnama.

Također nisam primjetila isušivanje usnica.

Trajnost... Trajnost je odlična! Bacite oko na donju sliku koja je slikana nakon cjelojutarnjeg šopingiranja, marende i kave. Jedino što sa svim tamnim, kao i jako svijetlim tekućim ruževima postoji problem jako vidljivog nestajanja ruža na prijelazu u unutrašnjost usta, a to nije zaobišlo ni broj 12.

Ruž nakon oko 5 sati nošenja.
Željno iščekujem ciglastu nijansu broj 11, a oko desetke se dvoumim jer znam da mi takve nijanse ne stoje (zbilja zanimljiva greige nijansa).

Imate li vi koji? Koje nijanse?



Rebecca

Broj komentara: 6:

  1. Nijansa je divnaa <3 već sam vidjela par nijansi u kolekciji koje mi se jako jako sviđaju i sigurno ću pokleknut kad-tad haha :D Ne mogu da ne spomenem koliko mi je divna ova tvoja boja kose, mrak izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jest, nije najljetnija al sta cu :D Samo se ti počasti haha. Hvala ti puno, uvjek nešto prčkam s tom kosom!

      Izbriši
  2. a bila sam neki dan u robnoj kuci i potpuno zaboravila zaviriti u golden rose dio, sad mi je zao jer definitivno moram ic pogledat malo ove ruzeve :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato sam ih ja doslovno ganjala. Samo su nažalost sve nijanse koje su došle nekako obično roze i puno sličnih imam. Nisam znala da smo sugrađanke :)

      Izbriši
  3. Imam 3, 9 i 10, fenomenalni su. 5 i 12 mi se takođe dopadaju.
    Šminke nikad dosta

    OdgovoriIzbriši
  4. Još pred neka dva mjeseca u Novom Sadu sam isprobala baš ovu nijansu i otišla iz neke njihove drogerije nakon testiranja kako bih vidjela kako će se ova prekrasnoća ponašati na usnama. Nažalost, kako smo ondje bili samo taj dan, zatvorena drogerija je srušila moje snove. Veselim se povratku u Hrvatsku da si kupim ovu nijansu ( koja ti usput odlično stoji ) i još neke koje su mi zapale za oko. :)

    OdgovoriIzbriši