06. 07. 2016.

BIODERMA AKN Mat fluid SPF 30 | RECENZIJA


Pozdrav! O važnosti korištenja proizvoda sa SPF-om sigurno već znate, a danas ću vam reći nešto o Bioderma kremici za lice. Ono je najizloženije suncu tokom cijele godine tako da nebi bilo na odmet o ovakvim proizvodima misliti i u hladnijim mjesecima.

Bioderma AKN Mat SPF 30 je zaštitni matirajući fluid koji dolazi u plastičnoj tubici u količini od 40 ml. Kroz otvor se lako dozira količina kreme, ipak meni ovakvi otvori nisu najdraži zato što vrlo brzo postanu neuredni (draži su mi oni vrhovi koji se sužavaju).

Cijena kremice se ovisno o ljekarni kreće oko 115 kuna. Kako sam ju upravo guglala da kopiram sastav, naišla sam na akciju od 20% na mojaljekarna.hr (92 kune).

Miris postoji, ali je blag i ugodan. Na kutijici je čak istaknuto da je krema parfemirana kao da je to dobra stvar, ali hajde barem je parfem zadnji na popisu sastojaka.

Rok trajanja joj je 9 mjeseci od otvaranja.

Sastav glasi ovako: 
AQUA/WATER/EAU, DICAPRYLYL CARBONATE, OCTOCRYLENE, METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL [NANO], BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, PTFE, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, C20-22 ALKYL PHOSPHATE, SILICA, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, TRIDECYL SALICYLATE, TOCOPHERYL ACETATE, ECTOIN, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, GLYCOLIC ACID, GINKGO BILOBA LEAF EXTRACT, CITRIC ACID, DODECYL GALLATE, C20-22 ALCOHOLS, DECYL GLUCOSIDE, PROPYLENE GLYCOL, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, XANTHAN GUM, CAPRYLIC/ CAPRIC TRIGLYCERIDE, MINERAL OIL (PARAFFINUM LIQUIDUM), SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, CHLORPHENESIN, PHENOXYETHANOL, FRAGRANCE (PARFUM). [BI573]


Bioderma kaže:

Photoderm AKN MAT fluid osigurava visoku zaštitu masne kože od štetnog UV zračenja (UVB 30, UVA 13). Sadrži prirodne molekule koje stimuliraju aktivnu obranu stanica dubokih slojeva kože. Zahvaljujući nemasnoj teksturi i dugotrajnom matificirajućem učinku, posebno je prikladan za masnu i mješovitu kožu te kožu sklonu pojavi akni. Proizvod se može koristiti kao podloga za šminku. Ne ostavlja bijele tragov.

Djelovanje i aktivni sastojci:
- osigurava maksimalnu zaštitu kože od štetnog UVA i UVB zračenja (Parsol, DBM, Tinosorb S, Tinosorb M)
- korigira kvalitetu sebuma (čini ga manje gustim kako se nebi zadržavao u porama), nježno odstranjuje odumrle stanice i štiti od zatvaranja pora i nastanka komedona (Fluidactiv®)
- potiče obrambenu sposobnost stanica kože i štiti vitalne stanične strukture i DNK oštećenja koja izaziva UV zračenje (kompleks Celularne BIOprotekcije®)

Uporaba:
Nanijeti na kožu prije izlaganja suncu i ravnomjerno razmazati. Ponavljati nanošenje svakih 2 sata, a svakako nakon kupanja, brisanja ili bavljenja sportom.


Što ja mislim?

Priznajem, rečenica iz uvoda je i maleni podsjetnik samoj sebi na to da trebam više misliti o zaštiti svoga lica. Do nedavno sam se oslanjala na SPF-ove u svojim puderima (od 15 do 30) no kako je nemoguće sakriti se od sunca u ovim ljetnim mjesecima, a uz to sam se vratila Healthy Mixu bez zaštitnog faktora, nakon mini istraživanja izbor je pao na ovaj fluid.

Da krenem redom sa osvrtom na Biodermine tvrdnje... 

Iako naziva fluid, krema nije totalno vodena, lagana je, ali ima određenu gustoću. Prilikom nanošenja se lice sjaji no nakon koju minutu je lagano matirano pa čak i zaglađeno. Nije mi izazvala nikakve nerede. S njom nemam nikakvih problema u osjetljivom području oko očiju kao što sam imala sa onim jeftinim kremama Dm marke.

Što se tiče tvrdnje da je pogodna kao podloga za šminku, tu se definitivno slažem, jako mi se sviđa. Do sada sam koristila Encian Happy Hemp kremu koja mi je bila ok u tu svrhu no ova krema je nebrojeno puta bolja za moju mješovitu kožu.

Što se tiče tog matiranja, evo upravo provjeravam situaciju i mogu reći da se 5 sati kasnije ne sjajim (kao što je to slučaj s Encianom), ali nisam ni potpuno mat. Da skratim, situacija je kao da nisam nanesla matirajući puder u prahu. Prirodni finiš kože. Ja zadovoljna. To me navodi na zaključak da je krema dobar izbor za normalnu i mješovitu kožu, a oni s masnom bi mogli potražiti neki više heavy duty proizvod ako traže baš dugotrajno matiranje, barem u ljetnim mjesecima. Ne želim govoriti u ime suhokožaca i tvrditi da je dovoljno hidratantna, ali uvjek se može prije nje ubaciti neki serum.

Istina, nanesena u normalnoj količini (nemojte štediti jer zaštita neće ostati ista) ne ostavlja bijeli trag. Kako ju znam nanesti na ožiljak od microdermalnog piercinga na vratu pa se tu nekada zanesem s količinom, primjetih da se onda stvori lagani bijeli sloj koji se uz trljanje trusi pa pripazite.

I za kraj, o samoj zaštitnoj moći... Posljednjih nekoliko godina na početku ljeta kada provedem određeno vrijeme na jakom suncu, desi mi se da mi izgori nos i to sam s ovim proizvodom izbjegla. Nisam sklona hiperpigmentacijama pa tu nemam što reći.

Zapravo nisam još isprobala Biodermin proizvod koji mi nije odgovarao, a tu se našla pokoja  kremica i micelarna.


Što vi koristite za zaštitu od sunca? Postoji li neki makeup friendly proizvod sa SPF-om koji omogućuje obnavljanje tijekom dana, npr. u spreju?



Rebecca

Nema komentara:

Objavi komentar