20. 06. 2016.

BEAUTY UK Sweet Cheeks kremasto rumenilo/highlight | RECENZIJA



Budite mi pozdravljeni :) Pišemo još malo o highlighterima, a danas je na tapeti Beauty UK-ovo kremasto rumenilo u nijansi Vanilla Ice.

Još kada je Kozmo objavio ova rumenila kao Beauty UK novitete, učinilo mi se da sam vidjela jednu highlight nijansu, a sve do nedavno se nisam sjetila istražiti to.

Osnovni podatci: Kozmo drogerija, 34,99 kuna, 6 grama.

Ambalaža je slatka i kompaktna, stane u svaku kozmetičku torbicu, proizvod se može odvrtati.

Rumenila dolaze u više nijansi, a highlighter je samo jedan, 06 Vanilla Ice.  Nijansa proizvoda je zlatna, ali sa srebrnkastim odsjajem, ako to ima ikakvog smisla.

Beauty UK ih je opisao ovako: 
Krem rumenilo u stiku koje omogućuje trenutan sjaj vaših obraza. Iznimno lagana formula kremasto je mekana, hidratizira kožu te daje savršen finish željenom make-up, a shea maslac, jojoba i vitamin C pomažu održati ten zdravim. Sweek cheeks možete pronaći u 6 zanosnih nijansi.



Highlighter daje stvarno prirodan glow, a čestice koje sjaje su jako sitne i srebrne pa su one te koje daju hladniji odsjaj. Neprimjetne su, osim ful izbliza. Dobila sam dojam da ova kremasta tekstura nešto manje ističe teksturu kože od highlightera u kamenu.

Priznajem, najviše sam se veselila ovakvom proizvodu u kremastom obliku  samo zato što sam kod raznih youtuberica vidjela kako su im oni baza za proizvode u kamenu. I istina je, lijepo se slaže i pojača svaki highlighter u kamenu.

Upravo mi je palo na pamet da bi bez problema mogao biti i baza za neko slabije pigmentirano rumenilo.

Proizvod se može nanositi direktno iz tube, nešto lakše prstima, ali sam zaključila da mi je najjednostavnije u njega utapkati gusto zbijeni kist i prenesti ga ondje gdje želim.


Kada nosim ovaj proizvod sam za sebe, ne daje izgled masnog lica, ali ipak ja sam više na miješanu stranu, odnosno obrazi na normalnu/nekad suhu (ako bi morala opisati svoju kožu jednom riječi, bila bi to: komplicirana).

Nisam sigurna ako bi se masnokožcima sviđao ovakav efekt, ali zato vjerujem da bi suhokožcima savršeno oživio kožu.


Što se tiče trajnosti, Sweet Cheeks je slabo vidljiv na kraju 8-satne smjene ukoliko se ne nadoda i proizvod u kamenu.


 Koristite li kremaste proizvode za lice? Koje? :D

Rebecca

2 komentara:

  1. Bila sam uvjerena da su sve nijanse rumenila, pa sam ih preskočila.
    Baš daje lijepi prirodan sjaj. Odlično ti stoji. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjetili su se oni i highlighter ubacit. Hvala ti :)

    OdgovoriIzbriši