12. 04. 2016.

MAKEUPREVOLUTION Radiance paleta | RECENZIJA


Bok! U zadnjem postu je Doris recenzirala Makeup Revolution-ovu paletu rumenila Sugar and Spice pa više o toj divoti možete pročitati ovdje, a ja ću danas reći nešto o Radiance paletici s tri highlightera.

Ovu paletu se može nabaviti na stranicama Pink Pande po cijeni od 82.90 kuna. Definitivno isplativo, s obzirom da je cijena jednog ovog highlightera 45.90 kuna. Naravno, često imaju i akcije 2+1, besplatna dostava...

Pakiranje je standardno za MUR, crna sjajna plastika s velikim ogledalom na unutrašnjoj strani. A štiti ju i kartonska rose gold sjajna kutija. Proizvod se dobije u količini od 15 grama, a sastav glasi ovako:
Mica, Talc, Dimethicone, NYLON12, MAGNESIUMALUMINUM SILICATE, Phenoxyethanol, Propylparaben.
Može sadržavati: (+/-:)CI77891,CI77861,CI 77491CI 77510 

Breathe, Exhale, Glow
Što se tiče nijansi, u paleti se s lijeva na desno nalaze :


Breathe
Nijansa šampanjca s toplim tonom. Odlična za svakodnevne lookove i moju svijetlu, a toplu put. Mrvicu manje pigmentiran.


Exhale
Srebrni šampanjac highlighter. U pakiranju se čini zlatniji nego na koži. Osobno preferiram toplije, ali povremeno koristim i ovakve. Čak nekada, kada se osjećam hrabro, ovime highlight-am prethodni na najvišim točkama lica. Ovakve nijanse mi divno izgledaju na hladnoj koži.


Glow
Zlatna nijansa koja naginje bronci. Idealna za nešto tamniju put od moje. Meni će možda više pasati na ljeto, a sada ju pomiješam s jednom od prethodnih. Ovo je najpigmentiranija nijansa u paleti.


E sada, malo o njihovim odlikama.
Za početak, ako tražite glitter, shimmer i ludi sjaj, to nećete naći u ovim highlighterima. Oni daju više satenski, zdravi sjaj. Iskreno, očekivala sam malo jači. Zato nekada i highlightam highlight svjetlijim :D Ali stvarno izgledaju lijepo na koži i daju se nadograditi.

Kod stranih blogerica, uspoređivani su s Hourglass Ambient Lighting paletom.

Teksture su im sasvim jednake tako da neću o svakome posebno. Highlighteri su mekani i lako se blendaju. Lagano se truse i to je vidljivo na crnoj mat plastici koja ih okružuje. Ako ne pretjerujete s njima kao ja i samo ih taknete kistom, onda vam plastika možda i ostane čista. Da se razumijemo, pigmentacija jest velika, ali sjaj nije onaj skroz instagramski :D

Lijevo: Breathe, Exhale, Glow.   Desno: Exhale, mix Exhale i Glow-a, Glow.

I za kraj... Paleta mi je draga, ali ne i najdraža. Nije mi žao novca potrošenog na ovaj proizvod. Drago mi je da imam na jednom mjestu proizvod koji mogu upotrijebiti za više različitih lookova, na više različitih ljudi i puti. O manjku izbora, ali i kvaliteti highlightera u našim drogerijama da ni ne počinjem.

Breathe
Zanima me još MUR Golden Lights highlighter. Čini mi se da su ti na koži nešto izraženiji od ovih. Ima li ga možda netko od vas?

Kako se vama čini ovaj proizvod? Jeste li odavno na vlakiću zvanom highlightanje ili ste kao ja od nedavno kliknuli sa sjajnim proizvodima? 


Rebecca

Broj komentara: 10:

  1. Predivno izgledaju, obožavam highlightere :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni se ova paletia dopada :) Bas mi je zanimljiva :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I super je sta se da iskemijati svoja idealna nijansa:)

      Izbriši
  3. ODMAH NA WISH LISTU IDU! SAVRŠENI!!!


    <3

    OdgovoriIzbriši
  4. to je baš za mene, suptilno bez glittera i shimmera! takve je teško naći u drogerijskom rangu. baš lijepo da sam naletila na recenziju! :)
    lp, daniela

    OdgovoriIzbriši
  5. Ova paleta baš izgleda privlačno, ali baš :D
    Inače, ovo "nije kao instagramski" me baš nasmijalo. Mislim da ni cure s instagrama nisu instagramske :D :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš, dođe ti da cijelo lice namažeš :D

    OdgovoriIzbriši