29. 02. 2016.

Tekući ruževi LA Splash, L.A. Girl, Nyx (budget friendly) | RECENZIJA


Bok :)  Danas vam pišem o (pred)posljednjoj narudžbi iz SAD-a, sa stranice Beauty Joint. Riječ je naravno o tekućim ruževima.

Prvo da kažem nešto o ovoj online shopping destinaciji. Beauty Joint osim ovih nudi razne zanimljive brendove; Ardell, BH Cosmetics, China Glaze, City Color, DUO, e.l.f., Eco Tools, Essie, Limecrime, Loreal, Macadamia, Manic Panic, Milani, Nyc, Real Techniques, Red Cherry, Rimell London, Sally Hansen, Wet n Wild, itd.

Neki od ovih brendova su (napokon) dostupni i kod nas, ali... u Americi su jeftiniji, drže neke proizvode koji se kod nas ne prodaju (poput Maybelline baby skin primera), imaju velik izbor nijansi od kojih neke nisu dostupne u Hrvatskoj.

Poštarina na Beauty Jointu se mijenja ovisno o veličini vaše narudžbe, a kreće od nekih 3-4 dolara. Do sada nisam naišla na poštarinu manju od 10$ i to bi me uvijek odbilo od kupovine. Npr., kada bi naručivali ova 3 ruža, poštarina bi vas izašla 5.27$.

Ove ruževe sam upiknula na Cyber Monday akciji od 30% nakon što sam se dvoumila cijeli Black Friday vikend kada je bila akcija od 40%, tako da valja pratiti ponudu. Još bi dodala da su od dana kada su poslani stigli za 8 dana.

Nekako je standardno da se cijene američkih tekućih ruževa kreću oko 20$. S obzirom na status studentice, to mi nije malena cifra. LA Splash se nalazi negdje na sredini jer mu je cijena 14$, ali kasnije ću vas uvjeriti da je to sasvim opravdano. Na Ebay-u se ove ruževe može pronaći za minimalno 18$ (s poštarinom). Za L.A. Girl Matte Pigment Gloss ćete izdvojiti svega 4$, a Nyx-ov Soft Matte Lip Cream 6$ (60 kuna kod nas).


Pa krenimo sa swatchevima:
Abu Dhabi, Nymphaea, Black currant: na suncu i u hladu

Ambalaže su standardne za tekuće ruževe, imaju oblik sjajila i spužvasti aplikator koji nikada ne može biti ultra precizan.

Krenimo s LA Splash Smitten Liptint Mousse tekućim ružem u nijansi Nymphaea, pravoj 90s nijansi sa smeđim tonovima. 
Nymphaea
Ima blagi miris boje koji brzo nestane. Potrebno ga je nanositi brzo ili usnicu po usnicu kako bi ga stigli prepraviti dok se ne osuši i postane potpuno mat. Ja ga nanosim kistom kako bi dobila precizne rubove. Ludo je pigmentiran.

Jednom kada se osuši, ovaj ruž postaje neuništiv. Ako znam da ću biti zauzeta cijeli dan ili idem van, on je moj prvi odabir jer znam da neću morati brinuti o popravcima. Osim ako ne jedete ekstra masnu hranu, o trajnosti ne morate ni misliti, a npr. ako jedete cheeseburger ruž će se potrošiti samo na prijelazu usnice i ruža. Kod takvih situacija ga je bolje nadodati samo na to mjesto jer ova formula ne trpi 2 sloja.

Usprkos svojoj neuništivosti, nije neudoban na usnama. Smatram da nije moguće imati takav ruž a da ga se ne osjeća barem malo.

LA Splash ima iznimno bogatu ponudu nijansi (60ak) od nude pa do plave i crne u svoje 4 linije tekućih ruževa.

Idući je L.A. Girl Matte Pigment Gloss u boji Black currant, jednoj od 16.
Black currant
I ovaj ruž ima blagi umjetan miris koji brzo ishlapi. Nešto se sporije suši od LA Splasha pa nema žurbe pri nanošenju. Ova nijansa je najnezahvalnija od svih u liniji i nažalost ostavlja crte pri nanosu, ali je zato nadogradiv. Znala sam to i prije kupnje, ali je ljubav prema ovoj tamnoj ljubičastoj boji prevladala.

Od ruža od 4$ nikada ne bih očekivala trajnost od 10+ sati. Također zahtijeva popravak samo na prijelazu ruža i usnice gdje je najskloniji trošenju. Ali LA Splash ipak vodi u izdržljivosti.

Zadnji je Nyx-ov Soft Matte Lip Cream Abu Dhabi, breskvasto smeđa nude nijansa.
Abu Dhabi
Za njega će neki možda reći da ne spada u ovu kategoriju, no ja ne vidim razlog. Nanesem ga, osuši se mat nakon nešto dužeg vremena nego kolege prije i traje barem 4-5 sati na usnama. Ljepše se iznosi od prethodnika, ne napravi se uočljiva crta prijelaza.

Moguće ga je nanesti u jednom sloju, a da se i nadograditi pošto mu pigmentacija nije najjača. Ima fin slatki miris te je jako ugodan na ustima.

Šteta da Beauty Joint još nema u ponudi nove generacije Nyx liquid to matte ruževa, Liquid suede i Lip lingerie. Barem je Liquid suede linija odnedavno dostupna u Diviani, a uskoro nam stižu i Lip lingerie.


Pri nošenju ovih ruževa nisam primjetila da su mi isušili usta, ali je potrebno skinuti ih nježno s masnijim skidačem kako do toga nebi došlo.

Evo i par random slika ruževa u akciji:
Nymphaea, Black currant, Abu Dhabi
Što mislite o tekućim ruževim? Jesu li i vas zaludili? Kojim brendom ste oduševljeni i preporučate ga?

Rebecca

Broj komentara: 7:

  1. Black currant je prekul samo što ga se ja nebi usudila nositi! Tebi svaka čast, lijepo ti stoji :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaki ruž ti fantastično stoji - baš si lijeoa cura i drago mi je što sam naišla na ovaj post, posebice zbog LA splash ruža, nijansa je fantastična, ali kad kažeš da u ponudi imaju 60 nijansi, morat ću provjeriti.
    I black currant je divota - nešto što bih također nosila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj hvala puno :) Htjela sam napisati koliko nijansi imaju pa sam brojala po njihovoj stranici haha. Nedavno su izbacili i posljednju liniju u suradnji, jedino ne znam gdje je i ako je dostupna za nas.

      Izbriši
  3. Svaki ruž ti fantastično stoji - baš si lijeoa cura i drago mi je što sam naišla na ovaj post, posebice zbog LA splash ruža, nijansa je fantastična, ali kad kažeš da u ponudi imaju 60 nijansi, morat ću provjeriti.
    I black currant je divota - nešto što bih također nosila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Probaj i Aurin mat tecni ruz :) NYX mi je predivan :) I ti si prelepa na ovim fotografijama :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uskoro cu morati, skupilo mi se aurinih proizvoda koje zelim probati, a za sad sam jedan poklonila mami :) Hvala ti stvarno :D

      Izbriši