23. 02. 2016.

ESSENCE noviteti 2016. | RECENZIJA


Od nove Essence kolekcije, za početak sam odabrala nekoliko proizvoda za usne.
Na već podosta ispražnjenim policama svoga Müllera, nekako sam se snašla i odabrala ruževe bez unaprijed iščitanih recenzija i bezbroj pregledanih swatcheva. Nažalost, nekih proizvoda koji su me zanimali više nije bilo, a od nekih jednostavno nije bilo nijansi koje bih nosila.

Swatch: 05 Lush Berry, 06 Don't stop the nude, 02 Clear nude
Swatch: 05 Lush berry, 06 Don't stop the nude, 02 Clear nude




Prvi je na redu dugotrajni nude ruž u nijansi 06 Don't stop the nude, jednoj od 3 novih. Cijena 3.8 grama je 19.90 kuna.


Ambalaža je ona standardna Essence plastična, ali u boji ruža, po čemu se  njihova nude kolekcija i razlikuje. Pakiranje je čvrsto te nema straha od otvaranja u neseseru ili pri lakšem padu (ovaj primjerak ga je preživjeo).


Ima blagi, umjetan miris koji se lako preživi i ne zadržava dugo.


Ruž je kremast i ugodan pri nošenju, ne nakuplja se u boricama usana te ima solidnu pigmentaciju. Nažalost trajnost ne odgovara imenu proizvoda, pa tako ovaj ruž na usnama može potrajati 2-3 sata, ali uz jelo i piće svakako neće. Neke nijanse, poput ove moje to praštaju jer nošenjem iza sebe ostavljaju lijepi stain. Iznošenost nije toliko lijepa kod žarkih ili tamnijih nijansi.


Ovaj ruž me odmah podsjetio na moj favorit među Essence ruževima, a to je 06 Barely there. Nijanse i nisu toliko slične, zagasite su, a Don't stop the nude u sebi ima puno više smeđe boje.

Swatch: Don't stop the nude i Barely there




Slijedeći na redu je Glossy stick, ruž u obliku chunky olovke koja se da šiljiti. Dolazi u 5 nijansi, a moja je 02 Clear nude. Za njega je potrebno izdvojiti 16.90 kuna te ćete dobiti 2 grama proizvoda.


Zapravo sam bila u pohodu na Velvet stick-ove koji su mat finiša, ali su se oni već razgrabili. Osim ova 3 proizvoda zapravo se i ne sjećam kada sam kupila neki ruž, a da nije mat. Glossy stick me unatoč mojim očekivanjima oduševio! 


Izrazito je kremast i klizi usnama, a što je najbolje od svega, manje je glossy od standardnih essence ruževa. I trajnost mu je bolja, na usnama se dobro držao nakon 4 sata nošenja. Doduše to još treba ispitati kod zahtjevnijih tamnijih nijansi.


Također ima plastičan miris, nešto slabije izražen nego kod dugotrajnih ruževa.

Što se tiče nijanse, ona je lijepa nude breskvasta nijansa koja tako lijepo oživi lice. A nisam najveći fan nude ruževa :)




Za kraj imamo 2u1 ruž & olovku za usne u nijansi 05 Lush berry, ujedno i najtamnijoj od 5 postojećih. Dolazi u količini od 1.5 grama. Ovo je Essence proizvod za usne koji me najmanje oduševio od svih kupljenih, ikada.


Ambalaža je plastična i šiljasta, oblikom me podsjetila na ambalažu Louboutin ruževa. Ruž/olova strši te proizvod nije moguće zavrnuti. Unatoč mojoj pažnji, nisam izbjegla oštetiti ruž/olovku čepom. Nisam sigurna koliko dugo bi ovaj proizvod imao funkciju olovke pošto ga nije moguće šiljiti.


Ima jači miris od standardnih Essence dugotrajnih ruževa, ali je sladak pa je to podnošljivo.


Ruž je također kremast i klizi usnama, ima jak sjaj. Gotovo mi ga je bilo nemoguće uredno nanesti iako bi trebao imati preciznost olovke.




Svakako se veselim nadopunjavanju stalaka te isprobavanju još Glossy i Velvet stickova, novih mat nijansi dugotrajnih ruževa koje su bile rasprodane. 


Jeste li već ugrabili neke Essence pridošlice? Kakav dojam su ostavili na vas? Preporučate li nešto?



Do čitanja :)

Rebecca

Broj komentara: 6:

  1. Baš mi se sviđa tvoj blog..i odlična recenzija..dugotrajni ruž je po meni odličan ima laganu teksturu i ne isušuje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Zapravo ga vodimo nas dvije, možeš pročitati u aboutu ako te zanima hehe. I da, ima essence svojih dragulja bome.

      Izbriši
  2. Sugrađanke, želimo vam poželiti dobrodošlicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad sam vidjela Lush berry na usnama, automatski sam se zaljubila jer je nijansa nešto. Divota. Neću ga kupiti obzirom na pročitano. Imam Glossy stick u nijansi 05Brilliant Burgundy i nikako ga ne mogu nanjeti uredno. Ova tvoja Clear Nude mi se jako sviđa i pojma nemam kako ju nisam primjetila.

      Izbriši
    2. Nijansa mi je jedino sto valja nazalost. A clear nude je super i ova nijansa vise oprasta kod nanosenja od tih tamnijih :)

      Izbriši